onsdag den 28. marts 2018

Lækkert bageudstyr


Hjemmesiden Silcofa.dk forhandler en masse lækkert bageudstyr, der kan gøre det lettere at bage.
De har bageforme i silikone.
Bageforme i silikone har den fordel, at det gør det nemt at få kagerne ud af formen. Hvis kagen brænder på, så er det nemt at få af formen.

Jeg kunne godt tænke mig en rund bageform i silikone
Jeg bager sådan okay ofte runde kager. Det kan fx være chokoladekager. Og der vil det være lækkert med en form, der let slipper kagen. Jeg har desværre engang prøvet, at kagen sad lidt fast i bunden, så kagen gik lidt i stykker. Men det undgår man ved en silikonebageform.

Jeg elsker at bage, og jeg elsker udstyr, der gør det lettere at bage.
Jeg har forleden tænkt på, at jeg snart skal til at bage en chokoladekage igen.
Brians børn er vilde med, når jeg bager en kage. Nogen gange laver jeg flere kager, så jeg kan fryse en eller to ned. Så er det nemt at tage en kage op af fryseren. Og de smager stadigvæk godt, selvom de har været i fryseren.

Men vi har ikke flere kager i fryseren, så jeg skal snart i gang med at bage nogen, så vi igen har lidt i fryseren.

Men jeg overvejer virkelig at anskaffe mig en rund bageform i silikone, da det vil gøre det lettere at bage en rund kage.

Man kan også få muffinsforme i silikone. Så er det utrolig nemt at få ens muffins ud af formene, og så er de klar til at blive pyntet med fx frosting(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar