lørdag den 31. marts 2018

Jeg savner London


Jeg savner virkelig London. Min tvillingsøster, Kamilla har lige været i London. Hun sendte en masse snaps. Det var skønt at se billeder af London igen.

Jeg vil meget gerne snart til London igen. Jeg vil nemlig også gerne vise Brian London og alle de fede ting, der er i London.

Hvis du også gerne vil til London, så har Spies rejser til London
Man kan nemt blive fristet af en rejse til London. Jeg har bare et eller andet med London.







Jeg vil virkelig gerne ind i Mumi butikken igen, og jeg vil også gerne ind i M&M's butikken igen.
Der er mange butikker, som jeg gerne vil ind i igen.
Primark er også en rigtig god butik. De har billigt tøj og sko. Og de har også en del ting med Disney.
Og jeg er jo vild med Disney.

Jeg kan godt lide, at folk er så flinke i London. Det er helt utroligt så flinke, at de er.

Inde på Spies' hjemmeside, der kan man se forskellige tilbud med en samlet pris for både fly og hotel.
Derudover kan man også se en liste over de mest populære hoteller i London.
Det er nemt og hurtigt at få et overblik over de forskellige hoteller og priser(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar