onsdag den 28. marts 2018

Min anden lille pige har fødselsdag


I dag har min dejlige Nala fødselsdag. Hun bliver 8 år.
Kan ikke forstå, at hun allerede bliver 8 år.

Jeg savner hende og Simba hver dag. Det er hårdt at være adskilt fra dem. I mit hoved er de jo mine børn.

Jeg har haft sendt fødselsdagsgaver hjem til Casper til Nala. Han har sendt billeder, hvor Simba og Nala spiser godbidderne. Det gør mig glad at se, at de godt kunne lide dem.







Jeg savner hende og Simba så utrolig meget. Det gør helt ondt indeni. Nogen gange kan jeg ikke klare at tale om dem, fordi så begynder jeg at græde.
Jeg ser dem et par gange om året, og jeg er glad for, at jeg stadigvæk ser dem, men jeg savner deres dejlige personligheder.

Jeg kan huske, da vi fik Nala. Der havde vi Simba og B.S.
Simba var meget interesseret i Nala. Han ville hele tiden snuse hende bagi, men det ville Nala ikke have. Hun var så lille, og han var jo ret stor. Men hun var ikke bange for at slå fra sig, når han prøvede at snuse hende bagi.

Jeg elsker dig, min lille pige, og det vil jeg altid gøre(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar