tirsdag den 27. marts 2018

Husk at slå hjernen til, når du dater


Ligesom man kan være heldig, når man dater, lige så uheldig kan man være.
Mange skal ofte date nogen stykker før, at man finder den rigtige, og sådan er det bare at date.
Man kan selvfølgelig være uheldig at komme på en date, hvor personen er mærkelig.
Men igen sådan noget hører med til det at date.

Men når man dater, så skal man huske at slå hjernen fra. Man kan godt møde nogen skumle mennesker, og nogen der udgiver sig for at være en, som de ikke er, men det er der, man lige skal slå hjernen til.

Før jeg mødtes med folk, så ville jeg gerne tale i telefon med dem, så jeg kunne høre, at det ikke var en mand på over 60 år, der sad i den anden ende. Jeg gav heller ikke mit nummer ud til alle, men hvis man skrev med en, som man godt kunne tænke sig at møde, så ville jeg først tale i telefon med ham. Og det er jeg rigtig glad for, da jeg har skrevet godt sammen med nogen, og så viser de sig at være underlige, når man taler med dem i telefonen. Der var jeg rigtig glad for, at jeg ikke sad på en date med dem. Jeg havde dengang hemmeligt nummer, så jeg kunne sagtens ringe til dem uden, at de fik mit nummer. Og det var jeg i nogen tilfælde rigtig glad for.

Hvis fyrene kun havde et billede på deres datingprofil, så ville jeg spørge, om de kunne sende flere. Et billede kan sagtens snyde, men samtidig så er jeg lidt mere sikker på, at det ikke bare er fundet på google. Det kan de selvfølgelig godt have gjort med alle deres billeder, men det er mere usandsynligt, mener jeg.

Men hvis man tager sig nogen forholdsregler, når man dater og har hjernen med, så kan jeg godt anbefale netdating.
Man kan møde nogen rigtig søde mennesker. Det er ikke kun underlige mennesker, der sidder bag skærmen.

Jeg og Brian ville aldrig have mødtes i virkeligheden, da vi bor over en time væk fra hinanden, og vi har ingen fælles bekendte. Så vi ville ikke bare lige støde på hinanden. Så jeg er rigtig glad for, at jeg oprettede mig på en datingside.

Hos Single.dk kan man oprette sig en datingprofil. Det er en rigtig kendt datingside.
Faktisk er det en af de mest kendte sider indenfor dating

Jeg har kun hørt godt om single.dk
Så jeg har ikke noget dårligt at sige om den side.

Jeg håber, at jer der dater, kunne bruge mine små råd omkring det at date.
Men nu skal man huske uanset, om det er på Facebook eller en datingside, at man skal have slået hjernen til. Det er generelt, når man færdes på nettet.

Netdating er en rigtig god måde at møde andre mennesker på, og at møde andre mennesker, der har nogen af de samme interesser som en selv(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar