mandag den 31. juli 2017

En lækker hjørnesofa


Når det kommer til sofaer, så kan jeg godt lide en sofa, hvor man rigtig kan lide at flyde på.
Jeg har altid været vild med chaiselong sofaer, men jeg er begyndt at få øjnene op for hjørnesofaer.

Hos IDEmøbler har de nogen rigtig lækre hjørnesofaer

Jeg har fundet en, som jeg specielt godt kan lide.



Jeg kan godt lide denne her på billedet.
Jeg kan godt lide, at der er to pladser, hvor man kan sidde med benene oppe.

Det har jeg før manglet ved en chaiselong sofa.

Og ved denne her, der kan jeg også rigtig godt lide farven på sofaen. Og selvfølgelig den gode plads, hvis man nu har gæster på besøg.

Hos IDEmøbler har de et stort udvalg indenfor sofaer. De har både almindelig sofaer, chaiselong sofaer samt hjørnesofaer.

Jeg kan klart anbefale jer at kigge forbi deres lækre udvalg af sofaer(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar