tirsdag den 6. juni 2017

Jeg er blevet afhængig


Altså jeg er ikke blevet afhængig af noget alvorligt.
Jeg er gået hen og er blevet afhængig af at spille spillet Farmville 2.
Min tvillingsøster, Kamilla, hun viste mig spillet, og da hun viste mig det, så forstod jeg det slet ikke. Jeg synes, at det var virkelig forvirrende, men så prøvede jeg det selv, og nu er jeg pludselig blevet helt vild med det.

Men der er en ting, der er virkelig irriterende ved spillet. Det er, at det bruger så mega meget strøm på min mobil. Normalt spiller jeg Candy Crush, og den tager da lidt strøm, men dette spil tager virkelig meget strøm.
Jeg lader min mobil op meget oftere, end jeg plejer at gøre.
Og nogen gange ender det med, at så er min mobil tæt på at løbe tør for strøm, og det sker som regel, når jeg sidder i en bil, eller hvor der ikke er en stikkontakt i nærheden.

Men jeg har nu fået mig en powerbank. Den jeg har, det er en power stone. Den passer perfekt i min taske, og min mobil kan blive ladt op flere gange uden, at jeg skal have ladt min powerbank op.
Min powerbank er fra Bomo.dk
De har virkelig mange powerbanks i forskellige designs og prisklasser.



Da jeg sad model ved frisøren, der sad jeg og spillede Farmville, og der brugte jeg også min powerbank.
Så når jeg fik puttet farve i håret, så lå mobilen nede i tasken og blev opladt via min powerbank.

Jeg har hørt meget om powerbanks før, og om hvor smarte de er osv. Men jeg har aldrig fået taget mig sammen til at købe en, men nu har jeg fået en. Og nu ligger den fast i tasken, så jeg altid kan få min mobil opladt. Jeg har ofte oplevet, at hvis jeg har besøgt fx min veninde, så er min mobil ved at løbe tør for strøm, når jeg skal køre hjem, og jeg kan godt lide at have strøm på mobilen, når jeg skal ud og køre, fordi hvis der nu skulle ske noget, hvor jeg skulle ringe efter hjælp.

Men nu behøver jeg ikke at bekymre mig om det længere.

Har I en powerbank(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar