torsdag den 29. juni 2017

Flotte skænke


Jeg savner at have en skænk
Hvis jeg havde en skænk, så ville jeg have ting som mine duge og fotoalbums liggende i det.
Og så ville jeg have billeder af babyerne stående ovenpå skænken og måske en af mine vaser fra Kähler stående ovenpå.

Jeg har siddet og kigget på skænke inde på Ilvas hjemmeside. De har nogen rigtig fine skænke.



Jeg synes, at denne skænk er virkelig fin.
Der er flere skænke inde på deres hjemmeside, som jeg godt kan lide, men nu viser jeg kun lige denne her.

Men jeg har ikke plads til en skænk nu. Men da jeg og Casper boede sammen, der havde vi talt om at anskaffe os en skænk. Der ville vi så have haft vores stel stående, som vi brugte, når vi havde gæster.

Jeg vil også lige tippe jer om, at de har tilbud på nogen af deres skænke. Det kunne jo være, at nogen af jer står og overvejer at anskaffe jer en ny skænk(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar