tirsdag den 20. september 2016

Så er efteråret kommet


Så er efteråret kommet til Danmark. I går og i dag har vejret ikke været så godt som det ellers har været. Solen skinner ikke så meget mere, og det er blevet køligere i vejret. Altså det er ikke koldt udenfor, men jeg kan i hvert fald mærke en forskel. Snart begynder man at kunne se, at bladene falder af træerne, og at de bliver brune.

Jeg vil her vise jer nogen billeder, som jeg engang tog om efteråret.









Jeg har vidst haft vist jer billederne før, men jeg viser dem bare lige igen.

Jeg kan godt lide efteråret og vinteren, men jeg kan bedst lide foråret og sommeren. Og det er, fordi jeg bliver mere glad, når solen skinner. Når der er lyst.

Men jeg elsker også at gå tur om vinteren. Men når det er koldt i for lang tid af gangen, så bliver jeg også træt af det.

Jeg kommer til et savne sommeren. Jeg har kunne mærke, at jeg har virket mere glad de dage, hvor solen har skinnet her for en uges tid siden. Men jeg håber, at det ikke bliver for slemt for mig med humøret, nu når det bliver mere og mere mørkt udenfor. Men jeg synes også, at det er hyggeligt, at man kan sidde indenfor og hygge sig med en dyne, mens man ser fjernsyn, og mens man drikker en kop varm kakao.

Forresten så må I meget gerne gå ind og like Fox' nye side på Facebook,
som I finder lige her

Hvilken årstid kan I bedst lide(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar