søndag den 18. september 2016

Jeg elsker at se TV-serier


Jeg og Casper elsker at se TV-serier, og det gør vi faktisk ret meget. Altså når vi har nogen at se. Kan godt være svært at finde nye serier, når vi har set så mange af alle de gode.

Men vi ser som sagt meget serier herhjemme. Hos Blockbuster har de et stort udvalg af TV-serier. Så hvis man ikke går op i at samle på serierne med at have alle sæsoner, så kan man købe dem derinde.
Det kunne jeg personligt godt finde på, fordi jeg samler ikke sådan på serier. Jeg synes, at det er smart, at man kan købe serier derinde.

Men nogen af de serier som vi har set for tiden, og som de også har derinde.
Det er blandt andet:

Bedre skilt end aldrig - Den er ufattelig sjov. Men nøj, hvor bliver jeg bare irriteret på hovedrollen. Hun er virkelig irriterende. Men den er utrolig sjov. Jeg har læst, at den ikke havde så mange seertal, da den blev vist i fjernsynet. Det er lidt øv, fordi så kan jeg næsten regne ud, at der ikke kommer en sæson 2.

Suits sæson 5 - Suits er bare en rigtig god serie. Den er både sjov og spændende. Jeg elsker at følge med i deres advokatsager.

Lige nu ser vi faktisk mest dokumentarer, så der er ikke så mange serier, som vi har set for tiden.

Men her er nogen serier, som jeg gerne vil se:

Ved Stillebækken - Jeg elsker serier, som foregår i "gamle dage" ligesom Badehotellet.

The Mentalist sæson 7 - Vi begge elsker denne serie. Den er både sjov og rigtig spændende.

Pretty Little Liars sæson 6 - Jeg er helt vild med denne serie. Den er så spændende.

1864 - Jeg elsker at se og læse om krigen, så denne vil jeg også gerne se.

Der er selvfølgelig også andre, som jeg gerne vil se, men her var bare et lille udpluk af dem, som jeg gerne vil se.

Er der nogen serier, som I gerne vil se for tiden(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar