torsdag den 1. september 2016

Jeg har fodret kameler i Giveskud Zoo


I sidste uge hvor Casper havde ferie, der var i i Giveskud Zoo.
Der var på et tidspunkt fodring af kamelerne. Vi besøgende kunne være med til at fodre kamelerne med gulerødder. Det skulle jeg selvfølgelig prøve. Først fortalte en dyrepasser lidt omkring kamelerne, og så fik vi lov til at fodre dem.









Det var en kæmpe oplevelse at få lov til at fodre kamelerne.
Og så var det også sjovt at lære lidt mere kamelerne.

Jeg var imponeret over Giveskud Zoo, fordi sådan som jeg husker Giveskud Zoo, så var det for mange år siden ikke noget at råbe hurra for. Men der er rigtig hyggeligt. Det er et sted, som jeg godt kunne finde på at besøge en anden gang igen. De havde nogen dyr, som man ikke lige ser i Odense Zoo. Fx var der næsehorn, gorillaer, ulve og elefanter og mange andre spændende dyr.

Har I prøvet at være i Giveskud Zoo(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar