mandag den 26. september 2016

Pas på dine ben


Når man har et arbejde, hvor man går og står meget, så kan det tage hårdt på benene.
Derfor er der flere indenfor sundhedsvæsnet, som er begyndt at bruge støttestrømper

Støttestrømper er med til bidrage til den friske følelse i benene, selvom man har gået og stået meget i løbet af dagen. De har en god effekt på hele hjertekredsløbet, da de aktivt danner et vedvarende tryk på benenes blodkar og muskler. Dermed formindskes risikoen for åreknuder. Samtidig undgår man også hævelse af benene, når man bruger støttestrømper.

Colar4care som forhandler ting til folk indenfor sundhedsvæsnet, de har et stort udvalg af støttestrømper. De har et stort udvalg indenfor forskellige farver.

Jeg har her fundet to støttestrømper, som jeg synes, der er pæne.





Hvis man mest er til neutrale farver, så fås de også i farverne sort og hvid.
Deres strømper fås både, hvor de har en enkelt farve, men også hvor der er flere farver på dem.
Ligesom strømpen lige ovenover. Jeg kan godt lide disse to strømper. Jeg kan godt lide dyreprintet øverst, og så kan jeg også godt lide den nederste, hvor der er flere farver.

Hvis man fx arbejder på børneafdelingen, så tænker jeg, at sådan nogen støttestrømper vil kunne blive populær i børnenes øjne. Det kan være med til, at børn måske i en kort stund glemmer, at de er syge, da de får øje på de farverige strømper.
Men jeg er i hvert fald vild med de farverige. Jeg synes, at det kan give en et personligt præg på ens arbejdstøj.

Men støttestrømper er gode. Og man bruger blandt andet støttestrømper til ældre mennesker på plejehjemmene. Her bruges de til folk, der fx er meget sengeliggende. Igen er de gode til at mindske risikoen for blodpropper, og at de er med til, at benene ikke hæver. Nogen bruger også støttestrømper, hvis de skal sidde stille i et fly eller i en bil i mange timer. Og det er netop for at sikre sig imod hævede ben.

Uanset hvad så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi deres farverige udvalg(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar