mandag den 19. september 2016

På udkig efter en vinterjakke


Nu er vi kommet ind i efteråret. Jeg synes, at jeg er begyndt at kunne mærke det lidt på vejret. I hvert fald i dag. Men inden længe så skal man til at have jakker på. Jeg skal i år ud og kigge efter en efterårsjakke eller en vinterjakke. Min vinterjakke er gået i stykker i lommerne, så jeg skal på udkig efter en.

Men jeg er allerede begyndt at kigge lidt rundt på nettet. Et af de steder som jeg har kigget, det er Engelbert Strauss

De har et stort udvalg af jakker. Der er en jakke, hvor der er en fleecejakke inden under, hvor man så kan lyne den fra hinanden. Det er smart. Så kan man bruge den både til efteråret og til vinter.



Det er denne jakke, som jeg blandt andet har haft kigget på. Den kan I finde lige her

Inde hos Engelbert Strauss sælger de almindeligt hverdagstøj men også arbejdstøj, ting man kan bruge på ens værksted såsom børster og klude. Men de har utrolig mange fine jakker derinde.
Jeg er i hvert fald helt vilde med mange af deres jakker.

Jeg har også haft kigget på Zalando
De har virkelig også et stort udvalg af jakker. Der har jeg fundet nogen virkelig flotte kapper. De kan jo så ikke bruges til vinter, men de er stadigvæk helt vildt flotte.

Men jeg burde fokusere på at finde en jakke, som både kan bruges i efteråret og til vinter ligesom jakken øverst. Jeg har i forvejen mange kapper eller ponchoer. Så det er nok ikke så godt at købe flere af dem, nu når det egentlig er en jakke, det er, at jeg leder efter.

Er I begyndt at kigge efter en vinterjakke(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar