søndag den 29. november 2015

Smager cheesecake af ost?


Jeg har flere gange stået fx ved en bager, hvor jeg har set en lækker kage, men så har jeg opdaget, at det var en cheesecake, og jeg er virkelig ikke glad for ting med ost i.
Jo, en cheeseburger kan jeg da godt lide og ost på pizza. Altså ting hvor det bliver smeltet, der kan jeg som regel godt lide det.

Men jeg har engang smagt cheesecake en gang, og den brød jeg mig ikke om. Ikke så meget pga. ostesmagen, hvis der overhoved var en ostesmag.

Men cheesecake ser lækre ud
Men jeg tror bare ikke, at jeg kan lide dem, fordi de må da smage af ost, når de hedder cheesecake?
Nu har jeg jo smagt en, men den smagte ikke så meget af ost, men hvorfor hedder de så cheesecake, hvis de ikke smager af ost.

Nu vil jeg gerne høre jeres erfaringer omkring cheesecake.

Smager cheesecake af ost(:?

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Cheesecake kan også lavet med f.eks. græsk yoghurt i stedet for smøreost. Så smager det overhovedet ikke af ost.

    SvarSlet