fredag den 27. november 2015

Lækre kyllingesandwich til aftensmad


Jeg sad og kiggede på opskrifter på nettet, og så fandt jeg nogle opskrifter på nogen lækre sandwich
Og nu har jeg fået lyst til, at vi skal have kyllingesandwich i aften.

Det var noget, som vi fik, da jeg boede hjemme, og der er kylling i (sjovt nok deraf navnet kommer) og jeg har derfor bare altid kaldt det kyllingesandwich. Ikke fordi vi plejer at få andre slags sandwich.
Så hvis jeg bare sagde sandwich, så ville Casper sikkert vide, hvad jeg mente.

Nå, men det fik jeg lyst til. Vi plejer at købe nogen brød fra Lidls bake off, og så putter vi salatblade i, agurk i skiver og kyllingestimler i samt dressing.
Man kan selvfølgelig også putte alt muligt andet i.
Vi skærer brødene over, og så rister vi dem lige lidt på brødristeren, så de bliver lidt sprøde.

Det smager bare så utrolig godt.
Det er nemt og hurtigt at lave. Og man kan jo putte det i, som man har lyst til.

Plejer I at lave sandwich til aftensmad(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar