tirsdag den 17. november 2015

Ny side med lækre rabatkoder


Jeg elsker at dele rabatkoder med jer, da jeg selv elsker at få rabatkoder.
Så derfor fortæller jeg jer selvfølgelig om en ny side, som jeg har opdaget.

Den hedder BT Rabatpilot, som er en side, hvor de ligger rabatkoder op til forskellige sider.
Lige nu har de en masse lækre rabatkoder

De har fx lige nu en rabatkode, hvor man kan spare 10 % på hjemmesiden Spoiled, som sælger skønhedsprodukter. De har også en rabatkode til Miinto, hvor man får 100kr i rabat. Det er da lækkert lige at spare 100kr, hvis man fx står og skal købe julegaver derinde.

Jeg vil i hvert fald holde øje med siden regelmæssigt, da jeg lige så godt kan spare penge, hvis de nu har en rabatkode til det sted, hvor jeg nu skal købe noget alligevel. Eller hvis jeg fx ved, at jeg skal købe noget bestemt i julegave, og de så har en rabatkode til en side, som sælger det, som jeg skal købe. Så kan jeg lige så godt købe det på den side og spare nogen penge.

Men jeg ville i hvert fald bare lige give tippet videre til jer(:

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Hej søde,

    det er en rigtig god idé med disse rabatkoder :-) Tak.

    Kender du til Forbrugs-foreningskortet?
    Det kort har jeg og de har indgået samarbejde med rigtig mange forretninger og firmaer i hele Danmark, så når du handler med kortet får du altid en god procentdel (ml. 6-40%) plus samler penge sammen på kortet :-)

    God dag ønskes fra Maria (som har travlt med sin bachelor opgave) og fra jeg til dig :-)

    SvarSlet