fredag den 27. november 2015

Lyst til gulerodskage


Jeg overvejer virkelig at bage gulerodskage en af dagene.
Jeg elsker virkelig gulerodskage.

Der findes mange opskrifter på gulerodskage
Og der findes mange opskrifter, hvor der er alt muligt i, som jeg ikke befinder med en gulerodskage som fx en gulerod-fersken kage.

Nå, men når jeg bager gulerodskage, så bruger jeg en opskrift, som jeg fik af Caspers mor.
Der er også hakkede valnødder i. Og det smager altså rigtig godt i en gulerodskage.
Hvis I vil, så kan jeg godt lægge opskriften herind, når jeg engang har fået bagt gulerodskage.

Jeg må lige prøve at finde opskriften frem og se, hvilke ting der skal i udover gulerødder og valnødder. Det er virkelig lang tid siden, at jeg sidst har bagt den, så jeg kan faktisk ikke huske, hvad der skal i den.

Det kunne nemlig være lækkert med gulerodskage her til weekenden, og så kan vi også fryse noget af den ned, så vi har til flere gange, og det er så let lige at tage sådan et stykke op af fryseren, hvis man pludselig får lyst til gulerodskage en dag.

Putter I også valnødder i jeres gulerodskage(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar