fredag den 20. november 2015

Julestemning i hjemmet


Som jeg har skrevet før, så er jeg allerede begyndt at komme i julestemning.
Jeg har dog kun fået købt en julegave endnu. Så det er jeg ikke nået så langt med på trods af julestemningen.

Jeg har før skrevet om Juledug
Det er en hjemmeside, som sælger juleduge. Nu vil jeg så lige igen skrive lidt om dem, nu når julen nærmer sig med hastige skridt.

Uanset om vi holder jul ved Caspers forældre eller ved min mor, så er der en juledug på bordet juleaften. Og det har der altid været, i hvert fald af hvad jeg kan huske.

Men man kan også sagtens have en juledug på ens bord hele december.
Nu har vi ikke dug på vores bord, men hvis nu vi brugte dug på bordet, så ville jeg klart have en juledug på i december. Det pynter virkelig med en fin juledug, og det giver også dejlig julestemning i hjemmet.

Hvis jeg skulle vælge to juleduge fra hjemmesiden, så ville det nok blive disse to.





Ej, jeg ved ikke, om jeg ville vælge disse to, fordi der er så mange søde derinde.
Jeg er faktisk lidt glad for, at vi ikke har dug på vores bord, fordi jeg ville ikke kun kunne vælge en juledug. Det ville nok ende med, at jeg købte flere forskellige juleduge, og at jeg så skiftede dem ud ca engang om ugen.

Udover at have fine juleduge, så har de også en guide på siden, hvor man kan læse om, hvordan man skal rengøre de forskellige slags duge. Fx hvordan man gør en stofdug ren på den rigtige måde, så man undgår at ødelægge den.

I kan finde den guide lige Her

Jeg kan i hvert fald anbefale jer at kigge forbi denne skønne hjemmeside.

Jeg er personligt helt vild med deres juleduge(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

1 kommentar:

  1. God aften Heidi,

    rigtig flotte duge, de har en i hør med hjerter, den kan jeg godt lide :-)
    Jeg har købt alle julegaver og mangler bare pynte op.
    Juletræet har vi bestilt online.

    God aften hos jer :-)

    SvarSlet