lørdag den 8. august 2015

Vores ferie på Lolland


Jeg har ikke rigtig fået vist jer så mange billeder af vores ferie på Lolland.
Jeg viste jer lige lidt fra, da vi besøgte Lalandia, men ellers ikke.

Så her kommer lidt flere billeder.









De to første billeder er taget ved en strand tæt på Lalandia.
De to sidste billeder er taget ved Middelaldercentret, hvor vi kunne se, hvordan de levede i Middelalderen. Det var virkelig spændende.
Der gik folk rundt, der var klædt ud som dengang, og som gik og lavede ting som dengang.

Vi var også i Knuthenborg Safaripark, men de billeder viser jeg en anden gang. Jeg mangler nemlig stadigvæk at få lagt billederne fra Caspers mobil over på computeren.

Har nogle af jer været i Middelaldercentret på Lolland(:?

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Hey vil du ikke følge min blog over Bloglovin'?
    Jeg følger dig allerede. <3 Og dette er min nye blog?? <3
    http://mendai.blogspot.dk/

    SvarSlet