torsdag den 13. august 2015

Er det sundt eller?


Mange steder på nettet kan man læse om tips og metoder til et Hurtigt vægttab
Men er det egentlig sundt?
Altså at tabe en masse kilo hurtigt.

Fx med nogle af de kure eller piller, man kan købe.Så taber man sig hurtigt, men man ændrer ikke rigtig på ens madvaner eller på, om man får mere motion.
Men når man så stopper på de piller eller den kur, så vil jeg da mene, at man bare tager det hele på igen, fordi man netop ikke har ændret noget.

Jeg har selv været fristet til at prøve sådan nogle kure eller piller, men så har jeg også bare tænkt på, om jeg så ikke bare vil tage det på igen bagefter, når jeg ikke ændrer mine vaner.

Og samtidig er jeg ikke tryg ved at tage sådan nogle piller. Jeg er en del skeptisk ang. piller. Man ved aldrig, hvad der er i dem. Og jeg tænker også på, hvad der mon er i de piller, som kan gøre, at man taber sig.

Jeg er overbevist om, at det ikke er sundt at tabe sig på den måde, når man ikke ændrer sine nuværende vaner.

Nogle gange er det bare små ændringer, der skal til, før man kan se lidt forbedringer på vægten.
Og det mener jeg er sundere end at tage nogle piller, hvor man ikke skal ændre noget, men hvor man så taber 10 kg. Men man kan jo ikke tage de piller for altid.

Dette er bare min mening, og det er ikke for at kritisere nogen overhoved.

Hvad mener I omkring det med at tage piller for at tabe sig(:?

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. Jeg går ind for et sundt vægttab, hvor det er kost ændringer og motion. Tror sagtens piller kan gøre noget, men ser det ikke som en sund til eller noget man bør prøve.

    Mvh
    Pia Lyng // www.Pialyng.dk

    SvarSlet
  2. Nej, det er ikke sundt, og det er også det, de kalder for yoyo kure, fordi næsten alle ender med at tage det hele på igen, når de så stopper med det. Du skal lave en hel kostomlægning og holde den resten af livet. Jeg gjorde det for to år siden og har tabt 20 kilo.

    SvarSlet