søndag den 30. august 2015

Smarte isterninger


Det er lækkert at kunne putte isterninger i sit glas cola eller i sit glas vand. Specielt her om sommeren.

Men bare fordi isterningerne hurtigt smelter, så behøver de ikke at være de almindelige firkantede isterninger, som man normalt køber.

Jeg har fået en mega sej form til isterninger med kranier og knogler.
Den er fra GadgetCity
De har utrolig mange fede ting til billige penge. Mange af tingene er fx gode som gave til en, der har alt.

Jeg blev meget positiv overrasket over, at man kunne se detaljerne så meget på isterningerne, da jeg tog dem ud af bakken. Jeg har prøvet at fange det på billederne, men det har været lidt svært.





Siden at vi fik formen, så har vi fået brugt den meget.

Jeg synes, at det ser godt ud med nogle formede isterninger fremfor de almindelige firkantede.
Det pifter et helt almindeligt glasvand lidt op.

Jeg tænker, at de også kunne være fede at bruge til fx børnefødselsdag, hvor hver barn kunne få en isterning i deres glas. Specielt hvis temaet var med pirater.

I finder formen lige Her

De har forresten gratis derinde.

Forresten en anden god ting ved bakken eller formen, det er, at den kan tåle at komme i opvaskeren.

Og det er altså en god ting, når man som mig hader at vaske op(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar