søndag den 30. august 2015

Svære opskrifter


Jeg har førhen set en del af Mette Blomsterbergs udsendelser i fjernsynet, hvor hun har lavet mad.
Det er helt utroligt, hvor dygtig nogen bare er til det der med at bage.

Jeg er dog ikke så vild med Mette Blomsterberg
Jeg ved ikke helt hvorfor. Jeg tror, at jeg synes, at hun er lidt for fin på den.

Jeg synes at ofte de opskrifter, som hun bruger, at det er nogen svære nogen. Jo, hun har også opskrifter med småkager osv. Men ofte synes jeg, at det hun laver i fjernsynet, at det er noget, der ser svært ud. Det ser ufatteligt lækkert ud, men ikke noget som jeg ville turde kaste mig ud i.
Så skal det stå i nogen timer, senere skal det igen stå i nogen timer, og så synes jeg, at selve pyntningen ser svær ud.

Samtidig synes jeg, at det virker så opstillet det hele. Altså ikke med at tingene er stillet op, men det hele virker opstillet. Sådan lidt fake.

Samtidig så heppede jeg lidt på Mette Blomsterberg, da hun var med i Vild Med Dans.
Der synes jeg, at hun virkede mindre fin på den.

Så mit indtryk af hende er nok sådan lidt blandet. At på en måde virker hun sådan en lidt på den, og hvor det hele virker for opstillet eller for fake, når hun laver mad på fjernsynet, men samtidig synes jeg, at hun var god i Vild Med Dans.

Har nogen af jer prøvet at lave noget efter Mette Blomsterbergs opskrifter(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar