lørdag den 29. august 2015

En sjov lille ting


Jeg kom til at tænke på noget, da min mor sagde forleden, at de skulle have Flæskesteg
Kan man egentlig få salat til flæskesteg?
Er nok lidt underligt at spørge om og nok et underligt spørgsmål.

Ved os får vi flæskesteg juleaften med brunkartofler osv til. Når vi får flæskesteg, hvor det ikke er jul, så får vi almindelige hvide kartofler, brun sovs og chips til.

Men kan man egentlig få salat til flæskesteg? Altså hvor man får flæskesteg, kartofler og en salat. Og så ikke brun sovs til fx.

Jeg kom til at tænke på det, fordi jeg er vant til, at når vi får forloren hare, så får vi brun sovs til, hvor de i Caspers familie får grøntsager til som fx kogte gulerødder.
Og det vidste jeg slet ikke, at man også spiste til forloren hare.
Så kom jeg til at tænke på, at det kunne være, at man også spiste flæskesteg uden brun sovs men med salat til.

Det er ikke et svar, som jeg skal bruge til noget udover, at jeg er vildt nysgerrig og godt kunne tænke mig at finde ud af, om folk spiser salat til flæskesteg, hvor der ikke er brun sovs til.

I må meget gerne fortælle mig, hvad I mener(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar