tirsdag den 14. april 2015

Stem på min dejlige Fox


Fox er igen i år med i Petworlds fotokonkurrence om at blive Danmarks sødeste kæledyr.
Lige nu konkurrencer Fox om at enten at komme på 1. pladsen eller 2. pladsen i vores lokale Petworld.

Sidste år kom Fox på 2. Pladsen i vores lokale Petworld, så der hænger et billede af Fox nede i butikken.
Hvor er jeg stolt over, at hans billede hænger der.

Man stemmer på Fox ved at kopiere denne kode ODENSE_BOLBRO_20578
og den skal man sætte ind i en boks inde på DETTE LINK



Det er dette billede, som Fox deltager med.
Han ser bare så kær ud, min lille dreng.

Man stemmer igennem Facebook. Man kan stemme indtil den 1 maj.
Det vil virkelig betyde meget for mig, hvis I vil stemme på min dejlige Fox.

Hvis I har jeres dyr med i konkurrencen, eller I kender nogen, der har et dyr med, så stemmer jeg også gerne på dem(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar