mandag den 27. april 2015

Av min fod


I går knaldede jeg min fod ind i sofabordet, og knoglen der sidder på foden, den som stritter lidt, den ramte sofabordets ben.
Hold da helt op, hvor gjorde det ondt.
Så i dag har jeg fundet i foden. Jeg kan sagtens gå på den, men når jeg har strømper på og gummistøvler på, så kan jeg mærke, at det gør ondt.
Jeg kan heller ikke ligge i sengen, som jeg plejer, da knoglen rører ved sengen, og det gør ondt.

Jeg har det ofte med at slå en af mine tæer ind i alt muligt, men denne gang var det anklen.

Lige da det skete, så kunne jeg ikke engang lægge benet op i sofaen, fordi det gjorde så ondt. Så jeg måtte sidde med det strittende ud i vejret i lidt tid.

Men det gik heldigvis hurtigt over. Nu er jeg bare øm(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar