tirsdag den 7. april 2015

De sidste fødselsdagsgaver


I dette indlæg vil jeg vise jer de sidste af mine fødselsdagsgaver.

I torsdags havde vi besøg af min veninde, Camilla og hendes kæreste. Jeg og Casper havde slået vores fødselsdage sammen, så vi holdte begge fødselsdag den dag.

Her er, hvad jeg fik af Camilla og hendes kæreste.



Jeg fik brevpapir, Tornerose på dvd, Junglebogen på dvd og spillet Kalaha.
Jeg og Casper har allerede spillet Kalaha et par gange.
Jeg synes, at det er et rigtig sjovt spil.

I fredags var vi ude at spise med Caspers forældre og hans lillebror, hvor vi bagefter var hjemme ved os til kaffe og kage.
Der fik jeg også gaver af dem.
Det var en vandkaraffel fra Rosendahl Grand Cru og et sæt med skåle fra Rosendahl Grand Cru, men det er noget, som vi har i forvejen, så i dag var jeg og Casper nede for at bytte det i Imerco.

Jeg fik byttet det til dette her.



Vi fik 12 morgenmadsskåle fra Poul Pava og et krus med Mumifar.
Vi kom kun af med 50kr. for alt dette, fordi vi netop byttede det til det andet.

Casper har ikke fået gave fra sine forældre endnu, da han først har fødselsdag sidst i april.
Men af min veninde Camilla og hendes kæreste, der fik Casper en deodorant og et gavekort til Sportmaster.

Jeg er rigtig glad og taknemmelig for alle de gaver, som jeg har fået til min fødselsdag(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar