onsdag den 1. april 2015

Aprilsnar


Jeg bryder mig ikke rigtig om aprilsnar, fordi jeg synes, at de kan være lidt onde.
Fx hvis man får at vide, at man får et eller andet, og så bliver man vildt glad, og så får man at vide, at det er en aprilsnar.

Måske er det, fordi jeg ikke har humor.
Ofte synes jeg bare, at de aprilsnar kan virke sådan lidt sårende.
Altså jeg ville blive ked af det, hvis jeg fik af vide af en, at jeg havde vundet noget, og så ville jeg blive virkelig skuffet, hvis jeg bagefter fik at vide, at det var en aprilsnar.

Men der er da også nogen aprilsnare, der er sjove.
Fx engang havde nogen skrevet inde på forummet, hvor Casper og de andre fra hans hold med flagfootball, hvor de kan skrive med hinanden, at de fremover skulle have The Body Shops logo på deres t-shirts, som de bruger til kampe, og så ville de kunne få noget rabat, når man købe noget ved The Body Shop.
Den hoppede jeg på. Men jeg synes også, at den var sjov.

Så så længe det ikke er noget, der sårer en, hvor man lover den anden noget eller siger noget ondt, så er det fint nok, synes jeg.

Hvordan har I det med aprilsnare(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar