tirsdag den 14. april 2015

Min egen lille køkkenhave


Som jeg for lidt tid siden nævnte, så skal jeg have en lille køkkenhave.
Jeg glæder mig så meget.
Jeg har i flere år gerne ville have en køkkenhave.
Jeg har egentlig de frø (hedder det frø ved grøntsager?) som jeg skal bruge,
men så så jeg i reklamen fra Netto, at de har tomatplanter til 7 kroner.
Så jeg overvejer også at anskaffe mig sådan et par. De kan fint stå i nogen krukker.
Det har vi engang haft før. Jeg kan ikke lide tomater, men det kan Casper.
Jeg mener, at det var cherrytomater, som ville komme på planterne fra Netto.

Men så har jeg også overvejet at prøve at lave Hyldeblomstsaft
Jeg har ikke lige nogen steder, hvor der vokser mange hyldeblomster, men det kunne jeg jo finde.
Casper elsker hyldeblomstsaft. Jeg er ikke så vild med det, men jeg kan godt drikke det.
Men det er stadigvæk kun noget, som jeg går og overvejer.
Man kan heldigvis finde opskrifter på det på nettet, så jeg ved, hvordan det skal laves.
Min mor har lavet det før, så der kan jeg også spørge hende.

Jeg glæder mig så meget til at få min egen lille køkkenhave og se, hvordan det forskellige begynder at spire og vokse.

Og så må jeg lige tænke lidt videre over det med at prøve at lave hyldeblomstsaft(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar