torsdag den 7. januar 2016

Hvor er jeg glad


I går var jeg til eksamen i samfundsfag på B niveau. Det var en synopsis, som jeg havde 24 timer til at lave herhjemme. Jeg følte mig så meget på skideren.

Og det gjorde jeg faktisk helt indtil, at jeg skulle op til eksamen. Men det følte jeg så også imens, at jeg var inde til eksamen. Specielt fordi læren stillede spørgsmål fra pensummet, som jeg ikke kunne svare på.

Men jeg endte med at få 7. Og jeg er så skide glad og lettet over, at jeg fik 7.
Jeg var til eksamen i samfundsfag på C niveau sidste sommer, og der fik jeg også 7.
Så jeg synes, det er fedt, at jeg også har fået 7 på B niveau.

Så jeg var meget glad og lettet, da jeg kom ud fra eksamen i går, altså efter jeg havde fået karakteren. Ikke efter jeg havde fremlagt min synopsis. Der var jeg mega nervøs.

Så nu er jeg færdig med mine eksamener indtil sommer, hvor jeg skal til tre eksamener.
Men det vil jeg ikke tænke mere på nu.

Skolen er begyndt igen, så jeg skal i gang med at lave nogen af lektierne lige om lidt.

I må have en god aften(:

Kram Heidi(:

1 kommentar: