lørdag den 25. november 2017

Flotte antikke lamper


Jeg elsker at sidde og kigge inde på Lauritz.com
De har mange spændende ting, og så har de ting fra mange kendte mærker.
Jeg kan godt lide lidt gamle ting, og det har de også meget af derinde.

Hos Lauritz.com har de et stort udvalg af antikke lamper
De har blandt andet mange PH lamper, som er meget populære.
De har også nogen lamper af mærket Holmegaard.

De har rigtig mange flotte lamper. De har både indendørs- og udendørslamper.
De har både lamper til at hænge, bordlamper og standerlamper osv.
Jeg er allerede blevet vild med flere af deres lamper.
De har blandt andet nogen flotte PH lamper til udendørs brug.

Når man køber hos Lauritz.com, så er man sikker på, at tingene er af god kvalitet, og at tingene er ægte. Det kan jeg godt lide. Så er man sikker på, at man ikke køber noget, der er uægte.
På andre sider som fx Facebook, der har man ikke rigtig en garanti for ægteheden.
Men hos Lauritz.com kan man være sikker på, at det er ægte ting, som man køber.

Hvis I står og mangler nogen nye lamper, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi deres store udvalg af antikke lamper(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar