fredag den 10. november 2017

Buster reflekshalsbånd


Fox har været så heldig at modtage et Buster reflekshalsbånd fra Smartdog.dk
Fox har lang pels, så det er ikke nemt at se, at han har halsbånd på, men inde under al pelsen, der sidder hans halsbånd. Fox har et halsbånd, selvom at jeg lufter ham i en sele. I hans halsbånd sidder hans hundetegn. Det er lovpligtigt, at ens hund bærer hundetegn, fra den er 4 måneder.
Hvis ens hund løber væk, og man ikke har hundetegn på, og at den bliver indleveret til politiet, så får man en bøde. Men hvis ens hund løber væk, og den har hundetegn på, så kan den der finder den også ringe direkte til ejeren i stedet for at indlevere den til politiet eller et internat.
Så derfor har Fox stadigvæk et halsbånd, selvom han bruger en sele, når jeg lufter ham.

Det var svært at få nogen billeder af Fox med hans nye halsbånd, da det som sagt er gemt godt væk under pelsen.







Jeg vil gerne have, at der er sådan en "klik" lås. Eller hvad man kalder det. Hvor det er nemt at klikke af og på.
Når Fox skal i bad, eller når han får loppekur, så tager jeg hans halsbånd af, så det skal være noget, der er nemt at tage af og på, men også fordi at han har så lang en pels, at det kan være svært at se særlig meget, og det er nemt lige at klikke sådan et halsbånd på.
Det er der heldigvis på dette halsbånd. Det er nemt at tage af og på. Og så kan halsbåndet justeres i størrelse, så hvis ens hund tager på, hvis den fx er i voksealderen, så kan det justeres, så man ikke skal ud og købe et nyt hele tiden.

Halsbåndet er af mærket Buster. Fox' vinterjakke er fra det mærke, og det er et virkelig godt mærke, der laver produkter af god kvalitet. Fox' vinterjakke har holdt i flere år. Jeg var spændt på at se, om halsbåndet var af lige så god kvalitet, som hans jakke er, og det virker til at være i rigtig god kvalitet.

Hos Smartdog.dk har de mange forskellige halsbånd. I kan se hele deres udvalg lige her

De har blandt andet læderhalsbånd, nylon og stof halsbånd og lyshalsbånd og mange andre slags.
De fås i forskellige farver. Nogen af pyntet med fine sten. Så der er rig mulighed for at finde det halsbånd, som passer til ens hund og i den stil, som man kan lide.

Fox virker rigtig glad for sit nye halsbånd, og jeg er også rigtig glad for det. Jeg har i hvert fald intet dårligt at sige om det.
Jeg kan helt klart anbefale dette Buster reflekshalsbånd(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

1 kommentar: