lørdag den 25. november 2017

En smuk film


Første gang at jeg og Brian var i biografen, der var vi inde og se Skønheden og Udyret
Det var faktisk på vores tredje date, at vi var inde i biffen og se den.
Det er sådan en smuk film. Det er lavet rigtig godt.
Man får noget mere historie med end i Disney filmen. Her får man at vide, hvad der er sket med Bells mor.

Selvom filmen varer i over 2 timer, så sad jeg stadigvæk og tænkte "øv", da den var slut.
Tiden gik hurtigt, så jeg lagde ikke mærke til, at den varede i over 2 timer.



Jeg troede, at jeg havde svært ved at Belle blev spillet af Emma Watson, da jeg befinder hende med Hermione fra Harry Potter, men det glemte jeg alt om, da filmen begyndte.
Hun spiller rollen som Belle rigtig godt.
Den rolle passer rigtig godt til hende.

Uanset om man elsker Disney eller ej, så kan jeg klart anbefale jer at se denne film.
På Blockbuster har de den både med dansk tale og med engelsk tale.

Har I set filmen(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar