tirsdag den 28. november 2017

At passe endnu mere på sig selv


Man kan passe på sig selv med at have en sygeforsikring og indboforsikring osv.
Men man kan passe endnu bedre på sig selv ved at have en sundhedsforsikring

Hos Codan kan man købe en sundhedsforsikring. Når man har en sundhedsforsikring, så undgår man de lange ventetider på hospitalet. Hvis man skal have lavet en scanning fx, så kan der gå flere måneder før, at man kan få en tid. Man har efter 2 måneder ret til at vælge et privathospital, men selv der kan der være en del ventetid.
Men når man har en sundhedsforsikring hos Codan, så kommer man kun til at vente i højst 10 dage.

Inde hos Codan kan man læse hvad sundhedsforsikringen inkluderer, og hvad den ikke inkluderer.

Jeg har før nævnt, at jeg selv har forsikring hos Codan, og jeg er rigtig glad for Codan.
De gange hvor jeg har talt med dem i telefonen, der har de altid været så venlige og hjælpsomme.

Så hvis du står og overvejer en sundhedsforsikring, så synes jeg helt klart, at I skal overveje at få den hos Codan.

Hos Codan kan man også få rabat, når man har flere forsikringer hos dem. Hvis man har to forsikringer, så sparer man 10 %. Hvis man derimod har tre forsikringer, så sparer man 15%.
Så det er en fordel at samle sine forsikringer hos Codan.

Men hvis man har nogen spørgsmål omkring deres forsikringer, så kan man altid ringe til dem og snakke med dem. Dem jeg har haft talt med, de har været så hjælpsomme(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar