onsdag den 30. september 2015

Smager det godt?


Som jeg har fortalt flere gange, så er jeg ret kræsen.
Fordi jeg er så kræsen, så er det ofte de samme retter, som vi kører rundt i.
Derfor sidder jeg tit og søger på opskrifter på nettet.

Jeg sad og søgte på opskrifter, og så faldt jeg over flere forskellige Opskrifter med coleslaw
Jeg fandt dem inde på Ude og Hjemmes hjemmeside.
Jeg har aldrig smagt coleslaw før, men det er noget, som jeg tror, at jeg ikke vil kunne lide.
Hvorfor, det aner jeg ikke. Sådan har jeg det med mange ting. At det er noget, som jeg ikke tror, at jeg kan lide, men som jeg heller ikke har smagt på.
Og jeg hører ikke til den type, der siger, at man skal smage på det før, at man kan udtale sig om, om man kan lide det eller ej.

Nå, men jeg har egentlig aldrig rigtig vidst, hvad coleslaw var, men så fandt jeg fx en opskrift på burger, hvor der var coleslaw indeni.

Jeg har egentlig altid troet, at coleslaw var noget, som man brugte som tilbehør som fx til en bøf eller en kotelet.

Men så lærte jeg noget nyt. Jeg ved dog ikke, om jeg ville turde smage på coleslaw. Jeg har en fornemmelse for, at jeg ikke vil kunne lide det. Og jeg er ikke særlig god til at smage på nye ting.

Nu vil jeg gerne høre jeres mening omkring coleslaw.

Hvordan synes I, at coleslaw det smager(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar