onsdag den 30. september 2015

Et lille tip


Jeg ved, at jeg før har fortalt, at jeg af og til deltager i konkurrencer på nettet.
Men derfor vil jeg stadigvæk lige give et lille tip videre.

Det kan være, at nogen af jer kan bruge det til, når I engang sidder og keder jer.
Men der findes en masse Konkurrencer på nettet
Nogen er selvfølgelig mere troværdige end andre.

Jeg deltager fx kun i konkurrencer på hjemmesider, som jeg kender, eller som jeg synes, der virker troværdige.

Men det kan godt betale sig at deltage i konkurrencer på nettet, hvis man en dag sidder og keder sig. Jeg har før fundet biografbilletter, film, en mobil og bøger.

Når jeg nogen gange sidder og keder mig, så deltager jeg i konkurrencer på nettet.
Blandt andet på Søndag, Ude og Hjemme, Hjemmet, Familie Journal og Vi Unge.

Kender I nogen gode sider med konkurrencer(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar