fredag den 11. september 2015

Kim Larsens sange


Jeg har altid været vild med Kim Larsens sange. Jeg har hørt hans sange siden, at jeg var barn.

I folkeskolen der sang vi meget sangen Midt om natten, hvor vi skulle synge og spille den i faget musik.
Samt jeg også har set filmen flere gange.

Jeg har altid godt kunne lide Kim Larsen

Det må være, fordi jeg er vokset op med hans musik, og at det så bare har hængt ved.

Men her er nogle af hans sange, som jeg rigtig godt kan lide.


Haveje


Midt om natten


Det var en lørdag aften


Hvis din far gi'r dig lov

Det er nogle af de sange, som jeg godt kan lide.
Men der er mange andre af hans sange, som jeg også kan lide som fx Susan Himmelblå.

Hvilke af Kim Larsens sange kan I godt lide(:?

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Kim Larsen er også mit danske hit :-)
    Jeg elsker alle hans sange, men er nok mest vild med dem fra før han begyndte alene, der var mere rytme og gang i den.
    God weekend og hils hjemme :-)

    SvarSlet