torsdag den 24. september 2015

Jeg er med i Familie Journal


I denne uge er jeg med i Familie Journal med en historie omkring, hvordan mine 3 dejlige babyer er med til at gøre hverdagen lettere for mig med min OCD.
Samtidig handler historien også om hvor meget den støtte, som jeg får af Casper og babyerne betyder for mig. Samt det også handler om mit sygdomsforløb.



Jeg er stolt af at være med i bladet, fordi jeg netop gerne vil have mere fokus på det med at være psykisk syg. Det er nemlig ikke "bare at tage sig sammen," som mange desværre tror.
Der er selvfølgelig også mange, der er forstående overfor det at være psykisk syg, men der er også rigtig mange, der har svært ved at forstå det og se alvoren ved det.

Samtidig vil jeg også gerne fortælle, hvordan babyerne er med til at hjælpe mig med at få det bedre. Når jeg får det psykisk dårligt, så bare det at Nala fx ligger ved siden af mig, og jeg kan nusse hende, så føler jeg, at jeg bliver beroliget, og så tænker jeg på den store kærlighed, som jeg har til mine babyer.
Eller når de får mig til at grine, hvor jeg lidt glemmer, at jeg var ked af noget.
Det er ting, der er med til at hjælpe mig i kampen mod min OCD.

Jeg er samtidig også så utrolig taknemmelig for al den støtte, som jeg får af Casper og af babyerne. Den støtte betyder virkelig alt.

Jeg er rigtig glad for at have historien med, og jeg håber, at nogen kan få gavn af at læse den(:

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. Dejligt at du er med i bladet og fortæller din historie :-)
    Jeg tror jeg har det lidt som dig, at mine dyr, gården og naturen giver mig livet tilbage efter jeg blev handicappet ovenpå det overfald.
    Dyr kan virkelig give ro og glæde :-)
    Håber jeg kan få bladet og læse din artikel :-)
    Knus og en god dag fra jeg og Maria, som har travlt med at skrive bachelor. Hils hjemme også :-)

    SvarSlet
  2. Super spændende at din historie er med der i :D. Kan kun give dig ret i at dyr er med til at påvirke ens dag positivt. Lige nu finder jeg meget trøst i mine rotter - nogen som er fuldstændig ligeglad med mine skavanker <3.

    Super fedt!

    SvarSlet