søndag den 26. juli 2015

På udkig efter en ny lampe


Jeg sidder lige nu og kigger på Lamper
Jeg er nemlig på udkig efter en ny lampe.
Jeg vil nemlig gerne have sådan en lampe, man kan have hængene på væggen.
Den skal sidde ved siden af sofaen, hvor jeg sidder.

Jeg sidder nemlig ofte og læser i sofaen, og når jeg sidder og læser om aftenen i sofaen, så skal jeg have det store lys tændt, og det er ikke så hyggeligt, når det store lys er tændt.
Så jeg vil gerne have en lille lampe til at hænge på væggen, som jeg kan tænde for, når jeg skal sidde og læse.

Jeg har måske fundet en i Ikea.
Det er en, der passer med vores anden lampe i stuen, som også er fra Ikea.
De er nemlig fra samme serie, så de vil passe godt sammen.

Ellers synes jeg, at det er lidt svært at finde en pæn og billig væglampe.
Den skal heller ikke minde alt for meget om en, man bruger i soveværelset.
Så den skal passe til en stue.

Det synes jeg, at den fra Ikea gør.

Har I nogle forslag til hvilke hjemmesider, jeg kan se efter lamper på(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar