onsdag den 29. juli 2015

Lidt flere facts om mig


Jeg kan se, at mit sidste indlæg om facts om mig var ret populært, så jeg vil da lige lave et mere, så I kan læse mig endnu bedre at kende.

Jeg elsker duften af friskbrygget kaffe, men jeg kan ikke lide smagen af kaffe.

Jeg har som regel mit hår hængene løst eller har det op i en hestehale eller knold.

Jeg har aldrig været på Skiferie

Jeg forstår bedre svensk, end jeg forstår norsk.

Jeg vil rigtig gerne lære at tale flydende svensk, eller bare nogenlunde flydende.

Jeg går ikke med strømper, når jeg er herhjemme.

Når jeg har svært ved at sove, så ligger jeg og tager nogle dybe vejrtrækninger. Det gør, at jeg har lettere ved at slappe af.

Der skal meget til, før at jeg stoler på nogen. Jeg går som regel ud fra, at man ikke kan stole på folk, før de har bevist det modsatte.

Det var lige lidt flere facts om mig.

Igen vil jeg meget gerne høre, om vi har nogle af de samme ting tilfælles(:?

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Jeg går næsten heller aldrig med strømper hjemme :-)
    Jeg elsker også duften af kaffe, men kan så også lide ca. 3 kopper kaffe hver morgen :-)
    Efter jeg blev overfaldet og er blevet handicappet af det og snydt af kommune, forsikring osv. så har jeg også meget svært ved at stole på andre mennesker :-(
    Jeg har mit hår løst eller i en knold :-)
    Jeg har smerter og har svært ved at sove, dybe vejrtrækninger hjælper ikke, der skal en sovepille til eller to :-(

    Og så synes jeg altid at de fleste bloggere har mest læsning til deres personlige indlæg :-)
    Ønsker dig en super dag !
    Og hilsner fra Maria, hun er ret så kvæstet, var på Rigshospitalet igen osv.
    Knus :-)

    SvarSlet