tirsdag den 23. september 2014

Mine lister


Jeg har en ting med at lave lister.
Altså ikke kun huskelister til, når vi skal noget.
Men også lister om alle mulige ting.

Her er nogen af de ting, jeg har en liste over:

Hvilke danske film jeg har set
Hvilke serier jeg har set
Hvilke kendte jeg har mødt

Jeg overvejer også at lave en med hvilke Dirch Passer film, jeg har set.

Den med danske film og kendte, de lister har jeg haft i over 5 år.
Den med serier har jeg nok haft i ca 1 år.

Hvorfor jeg laver sådan nogen liste.
Det ved jeg faktisk ikke.
Jeg synes, at det er sjovt at have en liste med sådan nogen ting.

Under min header er der en fane, der hedder "Serier jeg har set"
Der kan I se min liste med hvilke serier, jeg har set(:

Sig endelig til hvis I vil se nogen af de andre lister eller noget af dem.
Den med danske film er i hvert fald ret lang, da jeg har set mange danske film efterhånden(:

Laver I også sådan nogen lister?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar