søndag den 28. september 2014

Lidt nyt til hjemmet


I går var jeg og Casper i Ikea, og der kom vi hjem med lidt nye ting til hjemmet.
Casper købte et fint fad og 3 fine bloklys til mig, som vi kan have stående på stuebordet.
Det ser rigtig fint ud(:

Jeg havde i forvejen et fad formet som et hjerte, som jeg førhen brugte til lys.
Det var et, jeg fik af min mor, da jeg var omkring de 15-16 år, men det var ikke så kønt længere, da det havde fået nogen ridser, og der var skallet noget af farven af.
Så det var vist også på tide med et nyt fad til lys.





Man kan også have en masse små fyrfadslys stående på fadet i stedet for bloklys.
Så man kan lave lidt forskelligt med fadet(:
På den tændstikæske der ligger på fadet, der er der et billede af Casper på.
Det var nogen tændstikæsker, som jeg lavede til hans 25 års fødselsdag, dengang hvor han skulle holde fest. Så lå de rundt omkring på bordene(:

Jeg synes, at vores nye fad og nye lys pynter så fint på vores stuebord(:

Kram Heidi(: 

2 kommentarer: