mandag den 11. august 2014

Det fik vi nået


Jeg har fået nået en del af de ting, jeg skulle have nået i dag.

Vi har været på biblioteket. Jeg er næsten halvvejs med den digtesamling, jeg skal læse til skolen.
Vi har været på posthuset.
Vi har været forbi Caspers lillebror med en nøgle, da han skal bo her og passe kattene, mens vi er væk.
Jeg har fået ordnet mine øjenbryn.
Vi har fået vasket lidt tøj.
Jeg har fået skrevet den liste med de ting, vi skal huske med op til min mor.
Jeg er begyndt at pakke.

Jeg synes, at mit syn er blevet værre.
Kontaktlinserne generer for tiden.
Det er mest i det højre øje. Det er også det øje, hvor der er en form for betændelsestilstand i.
Jeg venter på de nye kontaktlinser, som skulle være bedre for mine øjne.
Men siden jeg var ved optikeren, så synes jeg, at mit syn er blevet lidt værre.
Nu venter jeg bare på at få de nye kontaktlinser, og så håber jeg, at synet begynder at blive bedre efterhånden, som øjnene får det bedre(:

Jeg er træt lige nu. Jeg regner ikke med, at vi går så sent i seng i dag, da vi skal okay tidligt op i morgen.

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar