mandag den 11. august 2014

De ting skal vi nå i dag


I dag har jeg og Casper en del ting, som vi skal nå.
I morgen tager vi på ferie op til min mor.
Jeg kommer sådan til at savne Simba og Nala, men jeg ved, at Caspers bror passer godt på dem.
Han kommer her og passer dem.

Men der skal jeg have lavet en liste med alle de ting, vi skal huske at have med i morgen.
Vi skal begynde at pakke.

Vi skal have vasket tøj.

Vi skal på biblioteket, fordi jeg skal låne 2 bøger, jeg skal læse i skolen.
Og det er på det bibliotek ved banegården, og synes det er lidt besværligt at tage på det bibliotek, da vi skal om bagved banegården for at parkerer, og så skal vi igennem banegården for at komme om på den anden side, hvor biblioteket ligger.
Men det bibliotek der ligger tæt på os, de havde ikke den ene bog.

Vi skal på posthuset.

Vi skal aflever vores nøgle til Caspers lillebror.
Det skal også lige passe ind i hans arbejdsplan.

Jeg skal ind og sove.

Jeg vil også gerne nå at barber ben og bruge en af de der næsestrips mod hudorme.

Der er en del ting, der skal ordnes i dag.

Når Casper engang er stået op, så efter at vi har spist, så tænker jeg, at vi kører på biblioteket og posthuset og får det overstået.

Om lidt vil jeg gå i gang med at lave den liste med de ting, vi skal huske at have med i morgen(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Du kan ikke reservere bøgerne og få dem sendt til dit lokalbibliotek - for næste gang?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, det tror jeg godt, at jeg kan(:
      Men jeg opdagede lidt sent, at vi selv skulle skaffe bogen denne gang, så jeg skulle helst have den meget hurtigt.
      Men næste gang vil jeg se, om det kan lade sig gøre med at få dem sendt til mit lokalbibliotek(:

      Slet