mandag den 4. august 2014

Besøg af en forfatter


I morgen kommer forfatteren Pet Straarup Søndergaard herhjem, hvor han skal interviewe mig og Casper til en ny bog, som han er i gang med.

Han er ved at skrive en bog om OCD, og der interviewer han med folk, der ar OCD.
Han vil gerne lave et interview med mig og Casper om, hvordan det er for Casper at være kæreste til en med OCD.

Det bliver virkelig spændende at blive interviewet til hans nye bog.
Han har skrevet mange bøger omkring unge og psykiske lidelser som fx. spiseforstyrrelse.

Jeg glæder mig utrolig meget til, at vi får besøg af ham i morgen(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Kære Heidi og Casper,

    det lyder meget spændende og glæder mig til at høre nærmere:-)
    I kan lave en lille liste med små notater, så I husker nogle af de vigtigste ting, som I synes skal frem.

    Pøj pøj.
    Tina
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften søde Tina.
      Det var en god ide med sådan en lille liste med nogen små notater, så vi kan huske nogen af de ting, som vi gerne vil sige(:

      Slet