torsdag den 3. december 2020

Jul i det lille hjem

 

Så er det rigtig begyndt at blive jul i det lille hjem.

I søndags pyntede vi op til jul sammen med Thea. Jonas gad ikke være med. Men der blev stadigvæk pyntet lidt op på hans værelse.


Som I kan se, så er jeg lidt vild med Klarborg nisser(:

Vi har også pyntet op udenfor med lyskæde rundt omkring huset, i flagstangen og slikstokke. Så har vi en lysende julemand, men han er ikke ved på billedet.

Jeg har allerede fået pakket nogen af julegaverne ind. Men jeg mangler stadigvæk nogle.

Jeg og Brian har lavet pakkekalender til børnene. Og jeg har lavet en pakkekalender til Brian. Jeg får adventsgaver af Brian hver lørdag og søndag. Det er noget, Brian er vokset op med. At man får hver lørdag og søndag.

Håber, at I nyder December(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar