søndag den 27. december 2020

Sødt nattøj fra Hunkemôller.dk

 

Nu hvor butikkerne er lukket på grund af Corona, så er det godt, at mange butikker heldigvis har en webshop, hvor man kan shoppe fra.

Det samme gælder med Hunkemôller.dk

De har blandt andet nattøj, undertøj, badetøj og sportstøj.

Jeg elsker blandt andet deres udvalg af nattøj

Jeg kan blandt andet godt lide disse stykker nattøj.

Dette fine pyjamassæt 

Jeg kan også godt lide denne søde natkjole

Men hvis man kigger under deres nattøj på Hunkemôllers hjemmeside, så finder man også ting som hyggesokker og sutsko.

Jeg synes, at disse hjemmesko er søde.

Lige nu har de udsalg på meget af deres nattøj, hyggesokker og hjemmesko, hvor man kan spare op til 50 %. Så der er mange gode penge at spare lige nu.

Jeg elsker at gå rundt i hyggesokker eller et par hjemmesko. I adventsgave fik jeg et par hyggesokker med julemotiv af Brian. Selvom det ikke er jul mere, så har jeg ikke tænkt mig at lægge de hyggesokker væk, da de er så bløde og varme. Og mine fødder kommer nemt til at fryse.

Jeg håber, at I alle har haft en god jul(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar