torsdag den 30. april 2020

Opbevaring til alt muligt


Nu nærmer sommeren sig, og jeg glæder mig til, at regnen forsvinder, og at solen igen begynder at skinne.
I denne Corona tid, der har vi fået sorteret ud i en del ting, ligesom mange andre også har.
Vi har både et loft og et skur. Og efter at mine ting er kommet til, så har loftet og skuret været godt proppet. Det har vi heldigvis fået styr på igen.

Hvis man ikke har et skur eller et opbevaringsrum der, hvor man bor, så kan man heldigvis leje et opbevaringsrum hos Pelican Self Storage
De udlejer opbevaringsrum i flere forskellige størrelser. Fx har de et lille opbevaringsrum, hvor man kan opbevare ens vinter- eller sommerdæk. De har også et lidt større, hvor man kan opbevare flyttekasser til en lille lejlighed, og så har de opbevaringsrum, som passer til flyttekasser til et helt hus.

Jeg er i hvert fald glad for, at Brian har et skur og et loft. Men Brian synes, at jeg havde en del flyttekasser med ting, der skulle på loftet, da vi flyttede sammen, men vi fik da plads til det hele.
Men hvis man ikke har et skur eller et loft, så er det godt, at man kan leje sig til et.

Hos Pelican Self Storage har du adgang til en gratis trailer, når du skal have flyttet dine ting ud til det opbevaringsrum, som du har lejet hos dem.

Pelican Self Storage har Københavns bedste opbevaring til både private og erhverv.
De har opbevaringsmuligheder i København og på Nordsjælland.

Jeg kan klart anbefale jer at kigge forbi deres hjemmeside, hvis I står og skal leje et opbevaringsrum(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar