onsdag den 8. april 2020

Billeder fra Corona-tiden


Ja, vi har fået lavet en masse i denne Corona-tid. Altså en masse i haven.
Jeg er faktisk ved at være godt med, når det kommer til haven.

Men vi har også været ude og fiske et par gange, og så har vi gået nogle ture.
Men mest har vi været i haven.

Her er lidt billeder fra, hvad vi har lavet de seneste par uger.



Theas marsvin var med ude og ordne have den ene dag. Og han var meget interesseret i at følge med.



Vi var nede og gå tur ved havnen på et tidspunkt.



I sidste uge fik vi købt nyt fiskeudstyr i Bilka. I sidste uge kunne man spare 50 % på alt fiskegrej. Men det har de nu haft i lang tid det tilbud.
Hvis I er interesseret i at fiske, så kan jeg klart anbefale at kigge forbi Bilkas udvalg af fiskegrej.



Vi fik sat et nyt fuglehus op i haven.



Jeg har fået læst rigtig meget i den seneste tid. Jeg er lige nu i gang med denne bog, som jeg fik i fødselsdagsgave. Det er en rigtig god bog, der handler om, hvordan det var at bo i Leningrad under blokaden. Derudover har jeg fået genlæst Anne Franks dagbog og mange andre bøger.



Den eneste fisk, som vi fangede, da vi var ude og fiske, det var denne lille fisk. Den var selv mindre end blinket.



I mandags fik jeg og børnene givet legetårnet noget træbeskyttelse.
Det er noget Brian har talt om i et par år, og nu fik vi det gjort.

Derudover har jeg fået plantet et nyt pæretræ, et kirsebærtræ og et blommetræ.

Det var lidt billeder fra vores hverdag.
Jeg og Thea er begyndt at lave YouTube igen. I kan finde vores kanal lige her
Men I kan også altid finde et link ude i venstre side af min blog.

I kan også følge med på min Instagram, hvor jeg hedder Dyregladpige.
Der poster jeg også jævnligt billeder af min hverdag(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar