onsdag den 19. december 2018

Silikonemåtte til bagning


Som sagt, så elsker jeg at bage, og jeg kan godt lide ting, der gør det nemmere at bage.

Der er specielt en ting, der er rigtig god til, når man skal bage, og det er en silikonemåtte til bagning

Den kan bruges på flere måder. Man kan bruge den til at lægge på bordet til, at når man ælter dejen. Sådan undgår man også at bordet bliver svinet til. Men man kan også bruge den som bagepapir. Så man kan bruge den både til at ælte dejen på og til at sætte fx bollerne på i stedet for at bruge bagepapir.

Hvis uheldet er ude, og bollerne bliver for brændte, så kan de nemt komme af silikonemåtten.

En silikonemåtte kan bruges igen og igen. Man kan nemlig rengøre den.

Sådan undgår man også at smide en masse papir ud, da man jo smider almindeligt bagepapir ud.

En silikonemåtte kan også bruges som almindeligt bagepapir, når man varmer pomfritter i ovnen, eller hvis man varmer noget andet i ovnen.

En silikonemåtte har mange forskellige funktioner.

En silikonemåtte er beregnet til at kunne komme i ovnen. Den kan tåle op til 230 grader. Den flyver heller ikke rundt i ovnen som almindeligt bagepapir kan gøre.
Nogen gange synes jeg, at almindeligt bagepapir kan komme i vejen, hvis jeg får det lagt forkert, og så kan jeg ikke altid se helt ind til det, som jeg bager, da bagepapiret blæser lidt op foran ovnen.

Men det undgår man altså ved at bruge en silikonemåtte.

Jeg kan i hvert fald anbefale en silikonemåtte til bagning og madlavning(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar