torsdag den 13. december 2018

Hunter godbidder fra Smartdog.dk


Fox kan godt være kræsen, når det kommer til godbidder. Så når jeg prøver nogen nye godbidder, så er det lidt hip som hap, om han kan lide dem. Så ofte holder jeg mig til dem, som jeg ved, at han kan lide.

Fox har denne gang været så heldig at få nogen lækre godbidder fra Hunter

Han var så heldig at modtage 3 poser.



Fox har fået Hunter Lifestyle Bondegården, Hunter Lifestyle Mormors køkken og Hunter Nature Kylling.

Jeg var ret sikker på, at den med kylling, som er nogen store stykker, ville falde i god jord ved Fox. Han er nemlig vilde med sådan nogen godbidder.

Jeg var dog mere usikker på, om de to andre ville falde i god jord ved ham. Specielt da jeg mærkede, at de er lidt hårde.

Men Fox er vilde med alle tre slags godbidder.





De små, bruger jeg, når jeg træner med Fox. Der klipper jeg dem over i to dele.
De er gode til at have i hånden, når jeg træner med ham.

På videoen ligner det, at der ikke er særlig meget i den pose med Hunter Nature Kylling, men der har jeg taget af posen flere gange. Så det er altså derfor, at den ser lidt tom ud.

Jeg synes, at I skal tage et kig på den video, som er blevet lavet af Fox.

Brian var så sød endnu en gang at hjælpe med at lave en video.



Godbidderne fra Hunter er uden tilsætningsstoffer, og de er derfor egnet til hunde, der er meget overfølsomme eller har allergi. Godbidderne indeholder heller ikke korn eller sukker. Derfor er de også velegnet til overvægtige hunde.

Det er nogen sunde godbidder, som man trygt kan give ens hund. Man skal dog huske på ikke at overfodre ens hund med godbidder på trods af, at de er sunde.
Det gælder med alle godbidder. Man skal huske at give med måde.

Vores kat, Charlie er ufattelig kræsen. Jeg kender ingen kat, der er så kræsen som hende, men to af poserne med godbidder kan hun godt lide. Det overrasker mig helt vildt eftersom, at hun altid er så kræsen. Men dem her er hun helt vilde med.
Så de bliver spist både af Fox og af Charlie herhjemme.

Hvis du står og mangler en julegave til din bedsteven, så kan jeg klart anbefale godbidderne fra Hunter. Fox er i hvert fald rigtig glade for dem(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar