torsdag den 13. december 2018

Her har jeg købt nogen af mine julegaver


Jeg er kommet i land med alle de julegaver, som jeg har skulle købe.
Jeg modtog de sidste her forleden dag.

Jeg vil vise jer nogen af de julegaver, som jeg har købt. Det er julegaver til folk, som jeg ved, der ikke kigger forbi min blog. Så derfor kan jeg godt vise dem frem her.

Disse gaver, som jeg viser frem i dette indlæg, de er alle købt inde på Gaveideer.dk
Jeg har før vist jer ting, som jeg har købt derinde fra.

Jeg og min tvillingsøster, Kamilla købte også vores Mors Dags gave til vores mor inde fra den hjemmeside.



Jeg har købt denne søde lille bamse til Brians datter. Hun får også en gave mere.
Men hun elsker alt med grise, så da jeg så denne her, så tænkte jeg på hende.
I kan finde denne søde lille gris lige her

Den næste gave er til min mor.





Det er et bogmærke, hvor jeg har fået skrevet en personlig tekst.
Min mor kan godt lide at læse, så jeg synes, at denne var perfekt til hende.
I kan finde bogmærket lige her

Den næste er til mine to nevøer.



Jeg synes, at disse her er så søde. De minder meget om Starbucks, og det er en cafe, som jeg rigtig godt kan lide. Så da jeg så disse her, så vidste jeg bare, at drengene skulle have dem.
I finder dem lige her

Jeg har bestilt en gave mere, men den synes jeg også kan bruges som en mandelgave juleaften.
Nu er det ikke mig og Brian, der i år står for mandelgaven, men ellers havde jeg godt kunne finde på at købe en til en mandelgave.





Det er en julekugle med en personlig indgravering. Jeg har valgt at få skrevet Glædelig Jul. Julen 2018.
Så kan man altid huske hvad jul, at kuglen er fra.
Jeg har tit tænkt på at samle på sådan nogen kugler, hvor man får en ny julekugle hvert år, hvor der står årstal på.

Man kan også vælge at få skrevet et navn på eller en lille hilsen.

Hos Gaveideer.dk har de en virkelig hurtig levering. Og det er på trods af, at jeg havde bestilt ting, hvor der skulle graveret ting i.
Jeg er endnu en gang imponeret af deres hurtige levering.

Jeg kan virkelig godt lide deres hjemmeside. De har sådan nogen fine og sjove ting derinde.
Jeg kan godt lide, at de har sådan et stort udvalg af ting.

Jeg kan i hvert fald anbefale jer at kigge forbi hjemmesiden.

Eller hvis I står og mangler en mandelgave eller en sidste julegave, så kan jeg også anbefale jer at købe fra hjemmesiden af.

Jeg har i hvert fald altid været tilfreds med de ting, som jeg har købt hos dem(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar